• Zwroty i Reklamacje

  1. REKLAMACJE I ZWROTY PRZESYŁEK I PRODUKTÓW

8.1. Zakupione u Sprzedawcy towary podlegają zwrotom, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Pod warunkiem, że towar zostanie odesłany cały i nieuszkodzony.

8.2. Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe zamówionych produktów należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu dostawy, posługując się formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie www.gadzin.pl.

8.3. Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego, Klient otrzyma indywidualny kod, umożliwiający śledzenie przebiegu procesu reklamacji.

8.4. W przypadku wady jakościowej towaru podlegającego gwarancji, niezbędne jest dostarczenie go do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia Sprzedawcy, a w przypadku towaru podlegającego gwarancji, od daty dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.6. Zasady reklamacji dotyczących dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  1. kupujący jest zobowiązany każdorazowo do zbadania stanu dostarczonej przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej, dostarczającego przesyłkę;
  2. w przypadku powstania wątpliwości u Kupującego co do stanu towaru znajdującego się w paczce, jak również samej paczki, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej (blankiety w/w protokołów posiada kurier), a także dokumentacji fotograficznej;
  3. protokół szkody oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny oraz dokumentacja fotograficzna jest podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru;
  4. brak protokołu szkody, jak również pokwitowanie odbioru paczki nie stwierdzające uszkodzenia, uniemożliwia skuteczne dochodzenie roszczeń reklamacyjnych za szkody w transporcie.
  5. W wypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na rachunek powiązany z kartą. Zwrot naśtąpi w ciągu 14 dni roboczy, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.